[Game] ລວມ 11 ເກມປະທີ່ມີຢູ່ເທີງ PC ທີຕິດອັນດັບເກມ ຫລິ່ນຍາກສຸດໆ...
ການພອດເກມລົງແພຕຟອມ ພີຊີ ຂອງຜຸ້ສ້າງຈັດວ່າເປັນເລື່ອງທີ່ດີຢ່າງຍິງເພາະເຮົາຈະໄດ້ຫລິ່ນເກມບໍ່ນ້ອຍຫນ້າຝັງຄອນໂຊນ ແລະ ເປັນການຂະຫຍາຍຖານລູກຄ້າຫລາຍຂື້ນດ້ວຍແຕ່ຖືງກະນັ້ນການພອດເກມບາງເກມລົງ ພີຊີ ນັ້ນກໍ່ມີພາບແຕກເກີນກວ່າຈະຮັບໄຫວເຊັ່ນລອກຄ່າ fps ຫລື ສຽງສຸດຫ່ວຍໃນມື້ນີ້ເຮົາມາເບີ່ງກັນວ່າມີເກມ ພີຊີ...
11.Enslaved: Odyssey to the West (2013)
ຫາກຍ້ອນປີ ສາມປີກ່ອນກໍ່ຈະມີເກມ Enslaved: Odyssey to the West ນີ້ແຫລະເດີທີ່ຂື້ນຊື້ວ່າພອດລົງ ພີຊີ ໄດ້ແຍ່ເກີນຈະບັນລະຍາຍບໍ່ວ່າຈະເປັນບໍ່ມີຕັ້ງຄ່າ VSync ໃນ Option, ລອກຄ່າ fps ທີ່ 30 ຫລືການຈຳກັດການປັບແຕ່ງກຣາບພິກທີ່ເຮັດໃຫ້ຮິດປະສິດທິພາບບໍ່ໄດ້ເຕັມທີ.

10.Batman: Arkham Knight (2015)
ນີ້ກໍ່ເປັນອິກເກມທີ່ຈະບໍ່ເວົ້າຖືງບໍ່ໄດ້ເດີ ຕັ້ງແຕ່ເລີມພັດທະນາທາງທີມງານກໍ່ໄດ້ບອກ ໄວ້ຫລາຍກວ່າວ່າການລົງໃນ ພີຊີ ຈະເປັນແນວໃດທີ່ເຈງຫລາຍແຕ່ພໍເອົາເຂົ້າແທ້ໆ ເພາະຜູ້ຫລິ່ນພົບຫລາຍແຕ່ Bug ຫລາຍກວ່າຫລືເກີນ...

ນີ້ແມ່ນເກມອື່ນທີ່ບໍ່ແມ່ນທີ່ຈະເວົ້າວ່າບໍ່ໄດ້ເຮັດຈາກການເລີ່ມຕົ້ນຂອງການພັດທະນານັ້ນ, ທີມງານໄດ້ບອກ (ໂມ້) ຫຼາຍທີ່ສຸດໃນຄອມພິວເຕີແມ່ນເຢັນຫຼາຍ, ແຕ່ຂ້າພະເຈົ້າໃນຕົວຈິງແມ່ນຄືທຸກສິ່ງທຸກຢ່າງຕານອອກ. ຜູ້ນຕອບສະຫນອງ, ແຕ່ການກິນອາຫານ Bug ຫຼືຊັບພະຍາກອນຈໍານວນຫຼາຍຈົນກ່ວາຈໍາຫນ່າຍໃນການຟື້ນຟູເກມກັບຄືນໄປບ່ອນເປັນພຽງເລັກນ້ອຍຫລັງ, ແຕ່ເຖິງແມ່ນວ່າຫຼັງຈາກນັ້ນ, ເກມນີ້ໄດ້ສໍາເລັດການແກ້ໄຂມັນ.
9.Dark Souls (2012)

ສໍາລັບການພອດ Souls ຊ້ໍາກັບ PC, ມັນຕ້ອງເວົ້າວ່າທີມງານຄັ້ງທໍາອິດ FromSoftware ມັນແລະຜົນໄດ້ຮັບແນ່ນອນວ່າບໍ່ງາມ, ມັນເປັນການທັງຫມົດກ່ຽວກັບຮູບພາບທີ່ມີຄຸນະພາບສຽງທີ່ gamers ຈົ່ມ loudly ທີ່ທຸກຍາກ unbearable ວ່າ. ຮ້າຍແຮງກວ່າເກົ່າມັນເປັນພຽງແຕ່ຄັ້ງດຽວໃນທີສອງແລະທີສາມເພາະວ່າພວກເຂົາ Revenge ຊຶ່ງຢູ່ຂ້າງຫນ້າທີ່ສວຍງາມຈາກຕີນກັບຄືນໄປບ່ອນໃນທັນທີ.
8.Spider-man 2 (2004)

ເກມແມ່ນ remake ຂອງເດໄດ້, ມີຜົນໄດ້ຮັບທີ່ຈະຢ່າງຫຼວງຫຼາຍຮ້າຍແຮງກວ່າເກົ່າໃນທີ່ສຸດຂອງຮູສຽບ, ຄອມພິວເຕີທີ່ໄດ້ curtailed ການເຄື່ອນໄຫວຂອງບາງຂອງ Spider Man, hero ຂອງເລື່ອງໄດ້ທັນທີ, ທີ່ມີສາມາດມີຜົນກະທົບ Point playback ແລະກົດໃຫ້ຫຼາຍເທົ່າໄດ້. ເລື່ອງຫຼືການພົວພັນກັບ Mary Jane, ມັນແມ່ນທົ່ວໄປທີ່ສຸດ, ເຊັ່ນດຽວກັນ.
7.Saint-Row 2 (2009)

ໃນ console ໄດ້ເບິ່ງທີ່ດີ, ແຕ່ໃນເວລາທີ່ມັນ ພອດ ຄອມພິວເຕີ, ມັນກໍສາມາດມີຄວາມຮູ້ສຶກວ່າທີມງານ Saint-Row 2 ອອກມາເປັນ botched ເນື່ອງຈາກວ່າໃນເຄື່ອງຄອມພິວເຕີ, ຜູ້ຫຼິ້ນຈະໄດ້ພົບກັບບັນຫາຈໍານວນຫຼາຍໃນແງ່ຂອງຮູບພາບ, ຫຼຸດລົງ trailers ຫຼາຍ. ໂດຍລັອກ fps ນີ້ເຮັດໃຫ້ gamers ຫຼາຍປະຊາຊົນໄດ້ຮັບການຈຸດວ່າເກມທີ່ເນັ້ນໃນເວລາທີ່ຮ້າຍແຮງທີ່ສຸດ.
6.Resident Evil 4 (2005)

Zombie ເກມຍິງໃນພາກສ່ວນທີ່ພັດທະນາເບື້ອງຕົ້ນກ່ຽວກັບ console ໄດ້ເປັນທີ່ສໍາຄັນ, ແຕ່ໃນເວລາທີ່ໄດ້ມີການພັດທະນາ PC ສິ່ງທີ່ເກມແມ່ນໄດ້ຮັບການ, ມັນເປັນຜູ້ທຸກຍາກໃນການຄວບຄຸມ, ເນື່ອງຈາກວ່າເກມນີ້ແມ່ນບໍ່ສາມາດຄວບຄຸມຢ່າງເຕັມສ່ວນກັບຫນູໃນໄດ້. ແປ້ນພິມທີ່ມາພ້ອມກັບ ດັ່ງນັ້ນ, ໃນສະບັບ PC ໄດ້, ຜູ້ນຈະໄດ້ພົບກັບຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນ Sighting enemies ຍິງຫຼືອາວຸດ, ແຕ່ຂ່າວດີກໍຄືໃນປັດຈຸບັນວ່າເກມແມ່ນການແກ້ໄຂ, ຫຼັງຈາກນັ້ນການສະບັບ HD ຂອງປີທີ່ຜ່ານມາ.
5.Splinter Cell: Double Agent (2006)

ແຕ່ຈຸລັງ Splinter ຕົ້ນສະບັບ, ມັນຈະໄດ້ຮັບການພັດທະນາເຂົ້າໄປໃນ Xbox ດໍາລົງຊີວິດ, ແຕ່ວ່າໃນປີ 2006 ໃນຕົວແທນ Double ໄດ້ພັດທະນາເຄື່ອງຄອມພິວເຕີ, ຂ້າພະເຈົ້າໄດ້ພົບເຫັນວ່າເກມທີ່ມີຈໍານວນຫຼາຍຂອງຜູ້ນຜູ້ທີ່ໄດ້ມາຈະມີຄວາມສຸກມັນຄໍາຮ້ອງທຸກໃນວິທີການດຽວກັນວ່າມັນມີ. Bug ຢ່າງຫຼວງຫຼາຍເຊັ່ນເວລາຍ່າງຜ່ານຝາ. ເຂົ້າກັນບໍ່ໄດ້ມີການຄວບຄຸມແລະເກມທີ່ອາຫານຂໍ້ມູນປານກາງກັບການຫຼິ້ນລະດັບປານກາງຕ້ອງໄດ້ຫລົບຫນີຫມີໃນການຫຼິ້ນ.
4.Devil May Cry 3 (2006)

ເຊັ່ນດຽວກັນກັບ Resident Evil 4 ກໍ່ສ້າງທ່າເຮືອກັບຄອມພິວເຕີຈະມີບັນຫາໃນການຄວບຄຸມຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນການຄົ້ນຫາການແກ້ໄຂດ້ວຍຕົນເອງຫຼືການສ້າງຕັ້ງຂອງຫນ້າຈໍເລີ່ມຕົ້ນ Mode Window ຍັງເຮັດໃຫ້ຄວາມຫມາຍພຽງເລັກນ້ອຍ, ແລະນີ້ບໍ່ໄດ້ປະກອບມີການນໍາໃຊ້ຂອງຄວາມສຸກໄດ້. ຜູ້ນຈະຕ້ອງໄດ້ນໍາໃຊ້ການປຽບທຽບສິດຢູ່ຄົນດຽວເຮັດໃຫ້ຄົນຈໍານວນຫລາຍຮູ້ສຶກເຈັບປ່ວຍເຮັດແນວໃດຫລິ້ນມັນ.
3.Street Fighter 2 (1993)

ເກມອອນເຖິງແມ່ນວ່າສູງອາຍຸເຊັ່ນ Street Fighter 2 ຍັງບໍ່ໄດ້ປ່ອຍໃຫ້ຂ້າພະເຈົ້າມີການພັດທະນາຂອງຄອມພິວເຕີ, ໂດຍທີ່ມີໃນ Brenda ດຽວກັນກັບຜົນກະທົບສຽງໃນເກມເປັນຖ້າຫາກວ່າມັນເປັນການເຄື່ອນໄຫວອາຍຸກົ່ວຈະບໍ່ສົນໃຈກາວິທັດ. ກາວິທັດໂລກ scene ຄວາມເປັນມາແມ່ນ frozen ຢູ່ standstill ເປັນ, ຍ້ອນວ່າມັນໄດ້ຖືກເອີ້ນວ່າ, ເກມແມ່ນຢ່າງຫຼາຍຂອງການພອດເຂົ້າໄປໃນເຄື່ອງຄອມພິວເຕີ.
2.Metal Gear Solid 2 (2003)

ຖືງຕົວເກມຈະເບີງດີບົນເຄື່ອງ ພີເອສສອງ ແຕ່ກັບກັນໃນເຄື່ອງ ພີຊີ ແລ້ວສິງທີ່ດີງາມຄັນຫາຍວັບໄປທັງໝົດ ບໍ່ວ່າຈະເປັນກຣາບພິກ ສະແດງເງົງ ລະບົບສຽງທີ່ເຂົ້າໄປຖືງການກິນສະເປສເກມອັນໜັກຫລາຍ...
1.Mega Man (1990)

ທີ່ຄົງບໍ່ມີເກມໃດພອດ ໄດ້ແຍ່ເທົ່າເກມນີ້ອິກແລ້ວຊຶ່ງການມາເລ່ນໃນ ພີຊີ ຜູ້ຫລິ່ນກໍ່ຈະເຈີກັບການເຄື່ອນໄຫວ່ທີ່ຕ້ອງມີການສັນຈອນໄວຫລາຍໆ...
11.Enslaved: Odyssey to the West (2013)
ຫາກຍ້ອນປີ ສາມປີກ່ອນກໍ່ຈະມີເກມ Enslaved: Odyssey to the West ນີ້ແຫລະເດີທີ່ຂື້ນຊື້ວ່າພອດລົງ ພີຊີ ໄດ້ແຍ່ເກີນຈະບັນລະຍາຍບໍ່ວ່າຈະເປັນບໍ່ມີຕັ້ງຄ່າ VSync ໃນ Option, ລອກຄ່າ fps ທີ່ 30 ຫລືການຈຳກັດການປັບແຕ່ງກຣາບພິກທີ່ເຮັດໃຫ້ຮິດປະສິດທິພາບບໍ່ໄດ້ເຕັມທີ.
10.Batman: Arkham Knight (2015)
ນີ້ກໍ່ເປັນອິກເກມທີ່ຈະບໍ່ເວົ້າຖືງບໍ່ໄດ້ເດີ ຕັ້ງແຕ່ເລີມພັດທະນາທາງທີມງານກໍ່ໄດ້ບອກ ໄວ້ຫລາຍກວ່າວ່າການລົງໃນ ພີຊີ ຈະເປັນແນວໃດທີ່ເຈງຫລາຍແຕ່ພໍເອົາເຂົ້າແທ້ໆ ເພາະຜູ້ຫລິ່ນພົບຫລາຍແຕ່ Bug ຫລາຍກວ່າຫລືເກີນ...
ນີ້ແມ່ນເກມອື່ນທີ່ບໍ່ແມ່ນທີ່ຈະເວົ້າວ່າບໍ່ໄດ້ເຮັດຈາກການເລີ່ມຕົ້ນຂອງການພັດທະນານັ້ນ, ທີມງານໄດ້ບອກ (ໂມ້) ຫຼາຍທີ່ສຸດໃນຄອມພິວເຕີແມ່ນເຢັນຫຼາຍ, ແຕ່ຂ້າພະເຈົ້າໃນຕົວຈິງແມ່ນຄືທຸກສິ່ງທຸກຢ່າງຕານອອກ. ຜູ້ນຕອບສະຫນອງ, ແຕ່ການກິນອາຫານ Bug ຫຼືຊັບພະຍາກອນຈໍານວນຫຼາຍຈົນກ່ວາຈໍາຫນ່າຍໃນການຟື້ນຟູເກມກັບຄືນໄປບ່ອນເປັນພຽງເລັກນ້ອຍຫລັງ, ແຕ່ເຖິງແມ່ນວ່າຫຼັງຈາກນັ້ນ, ເກມນີ້ໄດ້ສໍາເລັດການແກ້ໄຂມັນ.
9.Dark Souls (2012)
ສໍາລັບການພອດ Souls ຊ້ໍາກັບ PC, ມັນຕ້ອງເວົ້າວ່າທີມງານຄັ້ງທໍາອິດ FromSoftware ມັນແລະຜົນໄດ້ຮັບແນ່ນອນວ່າບໍ່ງາມ, ມັນເປັນການທັງຫມົດກ່ຽວກັບຮູບພາບທີ່ມີຄຸນະພາບສຽງທີ່ gamers ຈົ່ມ loudly ທີ່ທຸກຍາກ unbearable ວ່າ. ຮ້າຍແຮງກວ່າເກົ່າມັນເປັນພຽງແຕ່ຄັ້ງດຽວໃນທີສອງແລະທີສາມເພາະວ່າພວກເຂົາ Revenge ຊຶ່ງຢູ່ຂ້າງຫນ້າທີ່ສວຍງາມຈາກຕີນກັບຄືນໄປບ່ອນໃນທັນທີ.
8.Spider-man 2 (2004)
ເກມແມ່ນ remake ຂອງເດໄດ້, ມີຜົນໄດ້ຮັບທີ່ຈະຢ່າງຫຼວງຫຼາຍຮ້າຍແຮງກວ່າເກົ່າໃນທີ່ສຸດຂອງຮູສຽບ, ຄອມພິວເຕີທີ່ໄດ້ curtailed ການເຄື່ອນໄຫວຂອງບາງຂອງ Spider Man, hero ຂອງເລື່ອງໄດ້ທັນທີ, ທີ່ມີສາມາດມີຜົນກະທົບ Point playback ແລະກົດໃຫ້ຫຼາຍເທົ່າໄດ້. ເລື່ອງຫຼືການພົວພັນກັບ Mary Jane, ມັນແມ່ນທົ່ວໄປທີ່ສຸດ, ເຊັ່ນດຽວກັນ.
7.Saint-Row 2 (2009)
ໃນ console ໄດ້ເບິ່ງທີ່ດີ, ແຕ່ໃນເວລາທີ່ມັນ ພອດ ຄອມພິວເຕີ, ມັນກໍສາມາດມີຄວາມຮູ້ສຶກວ່າທີມງານ Saint-Row 2 ອອກມາເປັນ botched ເນື່ອງຈາກວ່າໃນເຄື່ອງຄອມພິວເຕີ, ຜູ້ຫຼິ້ນຈະໄດ້ພົບກັບບັນຫາຈໍານວນຫຼາຍໃນແງ່ຂອງຮູບພາບ, ຫຼຸດລົງ trailers ຫຼາຍ. ໂດຍລັອກ fps ນີ້ເຮັດໃຫ້ gamers ຫຼາຍປະຊາຊົນໄດ້ຮັບການຈຸດວ່າເກມທີ່ເນັ້ນໃນເວລາທີ່ຮ້າຍແຮງທີ່ສຸດ.
6.Resident Evil 4 (2005)
Zombie ເກມຍິງໃນພາກສ່ວນທີ່ພັດທະນາເບື້ອງຕົ້ນກ່ຽວກັບ console ໄດ້ເປັນທີ່ສໍາຄັນ, ແຕ່ໃນເວລາທີ່ໄດ້ມີການພັດທະນາ PC ສິ່ງທີ່ເກມແມ່ນໄດ້ຮັບການ, ມັນເປັນຜູ້ທຸກຍາກໃນການຄວບຄຸມ, ເນື່ອງຈາກວ່າເກມນີ້ແມ່ນບໍ່ສາມາດຄວບຄຸມຢ່າງເຕັມສ່ວນກັບຫນູໃນໄດ້. ແປ້ນພິມທີ່ມາພ້ອມກັບ ດັ່ງນັ້ນ, ໃນສະບັບ PC ໄດ້, ຜູ້ນຈະໄດ້ພົບກັບຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນ Sighting enemies ຍິງຫຼືອາວຸດ, ແຕ່ຂ່າວດີກໍຄືໃນປັດຈຸບັນວ່າເກມແມ່ນການແກ້ໄຂ, ຫຼັງຈາກນັ້ນການສະບັບ HD ຂອງປີທີ່ຜ່ານມາ.
5.Splinter Cell: Double Agent (2006)
ແຕ່ຈຸລັງ Splinter ຕົ້ນສະບັບ, ມັນຈະໄດ້ຮັບການພັດທະນາເຂົ້າໄປໃນ Xbox ດໍາລົງຊີວິດ, ແຕ່ວ່າໃນປີ 2006 ໃນຕົວແທນ Double ໄດ້ພັດທະນາເຄື່ອງຄອມພິວເຕີ, ຂ້າພະເຈົ້າໄດ້ພົບເຫັນວ່າເກມທີ່ມີຈໍານວນຫຼາຍຂອງຜູ້ນຜູ້ທີ່ໄດ້ມາຈະມີຄວາມສຸກມັນຄໍາຮ້ອງທຸກໃນວິທີການດຽວກັນວ່າມັນມີ. Bug ຢ່າງຫຼວງຫຼາຍເຊັ່ນເວລາຍ່າງຜ່ານຝາ. ເຂົ້າກັນບໍ່ໄດ້ມີການຄວບຄຸມແລະເກມທີ່ອາຫານຂໍ້ມູນປານກາງກັບການຫຼິ້ນລະດັບປານກາງຕ້ອງໄດ້ຫລົບຫນີຫມີໃນການຫຼິ້ນ.
4.Devil May Cry 3 (2006)
ເຊັ່ນດຽວກັນກັບ Resident Evil 4 ກໍ່ສ້າງທ່າເຮືອກັບຄອມພິວເຕີຈະມີບັນຫາໃນການຄວບຄຸມຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນການຄົ້ນຫາການແກ້ໄຂດ້ວຍຕົນເອງຫຼືການສ້າງຕັ້ງຂອງຫນ້າຈໍເລີ່ມຕົ້ນ Mode Window ຍັງເຮັດໃຫ້ຄວາມຫມາຍພຽງເລັກນ້ອຍ, ແລະນີ້ບໍ່ໄດ້ປະກອບມີການນໍາໃຊ້ຂອງຄວາມສຸກໄດ້. ຜູ້ນຈະຕ້ອງໄດ້ນໍາໃຊ້ການປຽບທຽບສິດຢູ່ຄົນດຽວເຮັດໃຫ້ຄົນຈໍານວນຫລາຍຮູ້ສຶກເຈັບປ່ວຍເຮັດແນວໃດຫລິ້ນມັນ.
3.Street Fighter 2 (1993)
ເກມອອນເຖິງແມ່ນວ່າສູງອາຍຸເຊັ່ນ Street Fighter 2 ຍັງບໍ່ໄດ້ປ່ອຍໃຫ້ຂ້າພະເຈົ້າມີການພັດທະນາຂອງຄອມພິວເຕີ, ໂດຍທີ່ມີໃນ Brenda ດຽວກັນກັບຜົນກະທົບສຽງໃນເກມເປັນຖ້າຫາກວ່າມັນເປັນການເຄື່ອນໄຫວອາຍຸກົ່ວຈະບໍ່ສົນໃຈກາວິທັດ. ກາວິທັດໂລກ scene ຄວາມເປັນມາແມ່ນ frozen ຢູ່ standstill ເປັນ, ຍ້ອນວ່າມັນໄດ້ຖືກເອີ້ນວ່າ, ເກມແມ່ນຢ່າງຫຼາຍຂອງການພອດເຂົ້າໄປໃນເຄື່ອງຄອມພິວເຕີ.
2.Metal Gear Solid 2 (2003)
ຖືງຕົວເກມຈະເບີງດີບົນເຄື່ອງ ພີເອສສອງ ແຕ່ກັບກັນໃນເຄື່ອງ ພີຊີ ແລ້ວສິງທີ່ດີງາມຄັນຫາຍວັບໄປທັງໝົດ ບໍ່ວ່າຈະເປັນກຣາບພິກ ສະແດງເງົງ ລະບົບສຽງທີ່ເຂົ້າໄປຖືງການກິນສະເປສເກມອັນໜັກຫລາຍ...
1.Mega Man (1990)
ທີ່ຄົງບໍ່ມີເກມໃດພອດ ໄດ້ແຍ່ເທົ່າເກມນີ້ອິກແລ້ວຊຶ່ງການມາເລ່ນໃນ ພີຊີ ຜູ້ຫລິ່ນກໍ່ຈະເຈີກັບການເຄື່ອນໄຫວ່ທີ່ຕ້ອງມີການສັນຈອນໄວຫລາຍໆ...
No comments